Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18731
Title: Роль маркетингової стратегії у формуванні конкурентних переваг підприємства
Authors: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Слободян, Т.
Issue Date: 2023
Citation: Стамат В. М., Слободян Т. Роль маркетингової стратегії у формуванні конкурентних переваг підприємства. Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін : матеріали VI Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Полтава, 26 жовтня 2023 р.). Полтава : Полтавський державний аграрний університет, 2023. С. 541-543.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18731
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
541-543.pdf483,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.