Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18731
Назва: Роль маркетингової стратегії у формуванні конкурентних переваг підприємства
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Слободян, Т.
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Стамат В. М., Слободян Т. Роль маркетингової стратегії у формуванні конкурентних переваг підприємства. Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін : матеріали VI Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Полтава, 26 жовтня 2023 р.). Полтава : Полтавський державний аграрний університет, 2023. С. 541-543.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18731
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
541-543.pdf483,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.