Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1876
Назва: Туристичний кластер – форма розвитку та успіху туристичної діяльності регіону
Туристический кластер - форма развития и успеха туристической деятельности региона
Tourism cluster as a form of the sphere's successful development in the region
Автори: Тимчишин-Чемерис, Ю. В.
Tymchyshyn-Chemerys, J.
Ключові слова: кластер
туристичний кластер
туризм
кластерна модель організації туристичної діяльності
кластерний підхід
регіон
туристический кластер
кластерная модель организации туристической деятельности
кластерный подход
регион
cluster
tourism cluster
tourism
cluster model of organizing tourism's activities
cluster approach
region
Дата публікації: 2015
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Тимчишин-Чемерис Ю. В. Туристичний кластер – форма розвитку та успіху туристичної діяльності регіону / Ю. В. Тимчишин-Чемерис // Вісник аграрної науки Причорномор’я. – 2015. – Вип. 4 (87). – С. 44-57.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сутність туристичного кластеру як концентрації на певній території підприємств індустрії туризму, які взаємодіють між собою з метою створення туристичного продукту. Запропоновано класифікацію кластерів та наведено чотири основні сектори в структурі туристичного кластеру. Висвітлено основні переваги кластерної моделі організації туристичного бізнесу в регіонах країни.
В статье раскрыта сущность туристического кластера как концентрации на определенной территории предприятий индустрии туризма, взаимодействующих между собой с целью создания туристического продукта. Предложена классификация кластеров и приведены четыре основных сектора в структуре туристического кластера. Освещены основные преимущества кластерной модели организации туристического бизнеса в регионах страны.
The article reveals the essence of tourism cluster as the concentration of businesses in a particular area of the tourism industry, which interact to create a tourism product. Was proposed clusters' classification and presented four main sectors in the tourism cluster structure. The main advantages of cluster model of tourism's busyness in the regions of the country were disclosed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1876
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2015. - Вип. 4 (87).

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n87v4r2015tymchyshyn_chemerys.pdf485,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.