Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18833
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorНестерчук, Т.-
dc.date.accessioned2024-10-24T08:22:04Z-
dc.date.available2024-10-24T08:22:04Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСтамат В. М., Нестерчук Т. В. Маркетингова діяльність під час війни та у повоєнний період: особливості та проблеми. Стратегія інноваційного розвитку аграрних формувань України: аналітико-прогнозний аспект : матеріали ІV міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 05-06 жовтня 2022 р.). Київ : НУБіП, 2022. С.146-148.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18833-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleМаркетингова діяльність під час війни та у повоєнний період: особливості та проблемиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zb_tez_dop_nybib-2022-146-148.pdf420,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.