Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18833
Title: Маркетингова діяльність під час війни та у повоєнний період: особливості та проблеми
Authors: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Нестерчук, Т.
Issue Date: 2022
Citation: Стамат В. М., Нестерчук Т. В. Маркетингова діяльність під час війни та у повоєнний період: особливості та проблеми. Стратегія інноваційного розвитку аграрних формувань України: аналітико-прогнозний аспект : матеріали ІV міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 05-06 жовтня 2022 р.). Київ : НУБіП, 2022. С.146-148.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18833
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zb_tez_dop_nybib-2022-146-148.pdf420,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.