Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18834
Title: Формування маркетингової стратегії вітчизняних підприємств в умовах кризи
Authors: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Брильова, М. О.
Issue Date: 2024
Citation: Стамат В. М., Брильова М. О. Формування маркетингової стратегії вітчизняних підприємств в умовах кризи. Актуальні проблеми фінансів, економіки, обліку і менеджменту: теорія і практика : збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м. Кропивницький, 27 січня 2024 року). Кропивницький : Центр фінансово-економічних наукових досліджень. 2024. С. 45-47.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18834
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
klropyvnytskyi-2024-01-27-46-48.pdf159,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.