Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18835
Title: Формування комунікаційної стратегії бренду у кризових умовах
Authors: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Балицька, Д. О.
Issue Date: 2024
Citation: Стамат В. М., Балицька Д. О. Формування комунікаційної стратегії бренду у кризових умовах. Актуальні проблеми фінансів, економіки, обліку і менеджменту : збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м. Кропивницький, 27 січня 2024 року). Кропивницький : Центр фінансово-економічних наукових досліджень. 2024. С. 43-45.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18835
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
klropyvnytskyi-2024-01-27-44-46.pdf159,84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.