Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18876
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorОнопрійчук, Д. О.-
dc.date.accessioned2024-10-31T07:56:33Z-
dc.date.available2024-10-31T07:56:33Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСтамат В. М., Онопрійчук Д. О. Формування маркетингової стратегії підприємств в період кризи. Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях: збірник тез доповідей XXI Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Одеса, 26-27 квітня 2023 р.). Одеса : ОНЕУ. 2023. С.194-195.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18876-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleФормування маркетингової стратегії підприємств в період кризиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
konf_odesa23_compressed-194-195.pdf205,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.