Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18876
Title: Формування маркетингової стратегії підприємств в період кризи
Authors: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Онопрійчук, Д. О.
Issue Date: 2023
Citation: Стамат В. М., Онопрійчук Д. О. Формування маркетингової стратегії підприємств в період кризи. Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях: збірник тез доповідей XXI Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Одеса, 26-27 квітня 2023 р.). Одеса : ОНЕУ. 2023. С.194-195.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18876
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
konf_odesa23_compressed-194-195.pdf205,48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.