Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18879
Назва: Сучасні тенденції розвитку маркетингових досліджень в галузі харчових технологій
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Лесік, М.
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Стамат В., Лесік М. Сучасні тенденції розвитку маркетингових досліджень в галузі харчових технологій. Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології: матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 05-06 березня 2024 р.). Київ : Національний авіаційний університет. 2024. С.398-403.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18879
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
BAMIA-2024-398-403.pdf302,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.