Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18880
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБацуровська, Ілона Вікторівна-
dc.contributor.authorBatsurovska, Ilona-
dc.contributor.authorДоценко, Наталія Андріївна-
dc.contributor.authorDotsenko, Natalia-
dc.contributor.authorГорбенко, Олена Андріївна-
dc.contributor.authorGorbenko, Elena-
dc.contributor.authorПолянський, Павло Миколайович-
dc.contributor.authorPolyansky, Pavlo-
dc.contributor.authorІванов, Геннадій Олександрович-
dc.contributor.authorIvanov, Gennadiy-
dc.date.accessioned2024-11-01T08:40:33Z-
dc.date.available2024-11-01T08:40:33Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationPedagogical technologies for teachingenvironmental engineering in the online learningsystem of higher education institution / I. V. Batsurovska, N. A. Dotsenko, O. A. Gorbenko, P. M. Polyansky, G. O. Ivanov. Educational Dimension. 2024. DOI: https://doi.org/10.55056/ed.806uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18880-
dc.description.abstractУ статті викладено педагогічні технології навчання інженерії довкілля в системі он-лайн навчання вищих навчальних закладів. Запропоновано шляхи розвитку освітніх технологій навчання інженерії навколишнього середовища: активне навчання та навчання у співпраці, індивідуалізація навчання, використання відео та аудіо матеріалів, використання електронних інструментів для оцінювання результатів навчання, розвиток цифрової грамотності, впровадження інтерактивних онлайн-курсів та професійних спілкування та наставництво. Представлено використання цих технологій у різних аспектах екологічної інженерії, таких як аналіз параметрів якості води, оцінка якості ґрунту, вивчення практик управління відходами та вивчення інтеграції відновлюваної енергії в практику через віртуальні лабораторії, онлайн-тести, відео лекції та спільні проекти. У навчальному процесі апробовано запропоновані педагогічні технології навчання інженерної екології в системі он-лайн навчання ВНЗ. Для статистичного обчислення отриманих експериментальних даних використовувався t-критерій Стьюдента. Наприкінці експерименту спостерігається статистично значуща різниця між середніми значеннями дослідної та контрольної груп. Можна стверджувати, що перспективним є використання педагогічних технологій навчання інженерії довкілля в онлайн-системі навчання ВНЗ.uk_UA
dc.description.abstractThe article outlines the pedagogical technologies for teachingenvironmental engineering in the online learning system of higher edu-cation institutions. There are proposed ways of developing educationaltechnologies for teaching environmental engineering: active and collabo-rative learning, individualisation of training, use of video and audio mate-rials, using electronic tools for evaluation of educational results, develop-ment of digital literacy, implementation of interactive online courses andprofessional communication and mentoring. There are presented the useof these technologies in the different aspects of environmental engineer-ing, such as analysing water quality parameters, soil quality assessment,studying waste management practices, and studying the integration of re-newable energy into the practice through virtual labs, online tests, videolectures, and collaborative projects. The proposed pedagogical technolo-gies for teaching environmental engineering in the online learning systemof higher education institutions were tested in the educational process.The Student’s t-test was used for statistical calculation of the obtainedexperimental data. At the end of the experiment, there is a statisticallysignificant difference between the mean values of the experimental andcontrol groups. It can be claimed that the use of pedagogical technologiesfor teaching environmental engineering in the online learning system ofhigher education institutions is perspective.-
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectінженерія середовищаuk_UA
dc.subjectонлайн-навчальне середовищеuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectenvironment engineeringuk_UA
dc.subjectonline learn-ing environmentuk_UA
dc.titlePedagogical technologies for teachingenvironmental engineering in the online learningsystem of higher education institutionuk_UA
dc.title.alternativeПедагогічні технології навчання інженерії довкілля в системі он-лайн навчання вищого навчального закладуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ED_806_Batsurovska_et_al.pdf246,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.