Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19044
Назва: Управління інструментами маркетингу для розширення ринків збуту аграрної продукції
Автори: Бурковська Анна Іванівна, науковий керівник
Burkovskaia Anna, scientific director
Палєєв, В.
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Палєєв В. Управління інструментами маркетингу для розширення ринків збуту аграрної продукції. Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін: збірник наукових праць VIІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. (м. Полтава, 31 жовтня 2024 р.) / Полтавський державний аграрний університет. Полтава : ПДАУ, 2024. С. 1279-1280.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19044
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Палєєв.pdf499,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.