Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1910
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБаришевська, Інна Володимирівна-
dc.contributor.authorКорабахіна, Анастасія Юріївна-
dc.contributor.authorБаришевская, Инна Владимировна-
dc.contributor.authorКорабахина, Анастасия Юриевна-
dc.contributor.authorBaryshevs'ka, Inna-
dc.contributor.authorKorabakhina, Anastasiya-
dc.date.accessioned2017-01-17T06:53:44Z-
dc.date.available2017-01-17T06:53:44Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБаришевська І. В. Особливості впливу стейкхолдерів на розвиток освітнього простору вищого навчального закладу / І. В. Баришевська, А. Ю. Корабахіна // Модернізація інформаційно-ресурсного забезпечення освітнього простору навчальних закладів : збірник тез доповідей міжнар. науково-практичної конференції. – К. : Агроосвіта, 2016. - С. 65-68.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1910-
dc.description.abstractУ даній статті проаналізовано роль стейкхолдерів у процесі становлення та розвитку освітнього простору вищого навчального закладу, наведено ключові принципи та способи взаємодії з ними. Запропоновано основні напрями аналізу стейкхолдерів для розробки стратегії поведінки по відношенню до кожного з них.ru
dc.description.abstractВ данной статье проанализирована роль стейкхолдеров в процессе становления и развития образовательного пространства высшего учебного заведения, приведены ключевые принципы и способы взаимодействия с ними. Предложены основные направления анализа стейкхолдеров для разработки стратегии поведения по отношению к каждому из них.-
dc.description.abstractThe current state of higher education is characterized not only the features of higher education, but also specific relations with institutions, organizations and other entities that can set a vector of development. Stakeholders directly or indirectly involved in the formation of educational space, but not always open interests of the parties, and the likelihood of conflicts of interest are potential threats to the sustainable development of the university, which must be promptly identified and neutralized. Thus, an important role in promoting innovation paid smooth development of higher education partnerships with key stakeholders. Today higher education institution can not function in isolation, but rather in terms of integration of education, science and industry, should promote cooperation with different groups of stakeholders to improve educational space. This article analyzes the role of stakeholders in the establishment and development of educational space of the university, are the key principles and ways of interacting with them. The basic directions of analysis of stakeholders to develop strategies behaviour in relation to each of them. Examining the features of the influence of stakeholders on the development of educational space of the university, determined principles and ways of interacting with them.-
dc.language.isootherru
dc.subjectстейкхолдериru
dc.subjectзовнішні стейкхолдериru
dc.subjectвнутрішні стейкхолдериru
dc.subjectосвітній простірru
dc.subjectнавчальний закладru
dc.subjectстейкхолдерыru
dc.subjectвнешние стейкхолдерыru
dc.subjectвнутренние стейкхолдерыru
dc.subjectобразовательное пространствоru
dc.subjectвысшее учебное заведениеru
dc.subjectstakeholdersru
dc.subjectexternal stakeholdersru
dc.subjectinternal stakeholdersru
dc.subjecteducational spaceru
dc.subjecthigher education institutionru
dc.titleОсобливості впливу стейкхолдерів на розвиток освітнього простору вищого навчального закладуru
dc.titleОсобенности влияния стейкхолдеров на развитие образовательного пространства высшего учебного заведения-
dc.titleFeatures impact stakeholders on development educational space of the university-
dc.typeOtherru
Розташовується у зібраннях:Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stattia_Barishevskaya_Korabahina_2016.pdf478,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.