Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19305
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorСаркова, А. М.-
dc.contributor.authorSarkova, Anastasiia-
dc.date.accessioned2024-12-12T13:39:57Z-
dc.date.available2024-12-12T13:39:57Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСтамат В. М., Саркова А. М. Етнічний маркетинг: адаптація стратегій до різноманітності культурних споживачів. Modern Economics. 2024. № 46(2024). С. 120-127. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V46(2024)-16.uk_UA
dc.identifier.citationStamat V., Sarkova A. Ethnic Marketing: Adapting Strategies to the Diversity of Cultural Consumers. Modern Economics. 2024, № 46(2024),120-127. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V46(2024)-16.-
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19305-
dc.description.abstractУ сучасному світі етнічний маркетинг виявляється важливим інструментом для привернення уваги різних етнічних груп споживачів. Компаніям все більш необхідно адаптувати свої стратегії маркетингу до різноманітних культурних та етнічних груп споживачів у зв’язку з глобалізацією, зростанням кількості етнічних меншин, підвищеною увагою до культурної різноманітності та конкурентною перевагою, яку це може забезпечити на ринку. Стаття присвячена дослідженню основних стратегій етнічного маркетингу та їх застосуванню в сучасному бізнес-середовищі. Вона вивчає різні аспекти етнічного маркетингу, починаючи від сегментації аудиторії й закінчуючи вибором відповідних медіа-каналів для реклами. Робота надає огляд п’яти типів сегментації аудиторії в етнічному маркетингу, зокрема етнодемографічної, культурної, етногеографічної, етнічної ідентичності та етнопсихографічної сегментації. Авторами розглядаються методи розуміння культурних особливостей цільової аудиторії та їх вплив на формування ефективних маркетингових стратегій. Також робота розглядає приклади успішних світових компаній, які успішно використовують етнічний маркетинг, такі як Amazon, Ford та Unileve.uk_UA
dc.description.abstractIn today's world, ethnic marketing is proving to be an important tool for attracting the attention of different ethnic consumer groups. Companies increasingly need to adapt their marketing strategies to different cultural and ethnic consumer groups due to globalization, the growing number of ethnic minorities, increased attention to cultural diversity and the competitive advantage it can provide in the market. This article examines the main strategies of ethnic marketing. The article discusses five types of audience segmentation in ethnic marketing, the role of cultural characteristics in marketing campaigns, and the effectiveness of communication and product adaptation. Purpose. The purpose of the article is to study ethnic marketing in order to adapt strategies to the diversity of cultural consumers. Results. The article identifies the main strategies of ethnic marketing, five types of audience segmentation in ethnic marketing, and discusses the role of cultural characteristics in marketing campaigns. Conclusions. In today's intercultural environment, it is increasingly important to understand and take into account cultural peculiarities when developing marketing strategies for different ethnic groups.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectетнічний маркетингuk_UA
dc.subjectетнічні групиuk_UA
dc.subjectміжкультурне середовищеuk_UA
dc.subjectсегментація ринкуuk_UA
dc.subjectетнічна ідентичністьuk_UA
dc.subjectмультикультурний маркетингuk_UA
dc.subjectрозуміння культурних особливостейuk_UA
dc.subjectethnic marketinguk_UA
dc.subjectethnic groupsuk_UA
dc.subjectintercultural environmentuk_UA
dc.subjectmarket segmentationuk_UA
dc.subjectethnic identityuk_UA
dc.subjectmulticultural marketinguk_UA
dc.subjectunderstanding cultural peculiaritiesuk_UA
dc.titleЕтнічний маркетинг: адаптація стратегій до різноманітності культурних споживачівuk_UA
dc.title.alternativeEthnic Marketing: Adapting Strategies to the Diversity of Cultural Consumersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2024. - Вип. 46

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stamat.pdf373,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.