Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19331
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЧеркасова Світлана, науковий керівник-
dc.contributor.authorВєсєлов, В.-
dc.date.accessioned2024-12-16T13:03:28Z-
dc.date.available2024-12-16T13:03:28Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВєсєлов В. Технології прийняття інноваційних рішень в маркетингу. Молодь, наука, бізнес : матеріали Всеукраїнської студ. інтернет-конф., (м. Миколаїв, 02-03 жовтня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 28-30.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19331-
dc.description.abstractУ тезах досліджено основні інноваційні технології прийняття управлінських рішень у сфері маркетингу, що набувають все більшого значення в умовах цифрової трансформації. Особливу увагу присвячено розгляду ключових маркетингових технологій, таких як штучний інтелект (AI), великі дані (Big Data) та автоматизація маркетингових процесів. Проаналізовано вплив цих інноваційних технологій на ефективність рекламних кампаній, а також на процес взаємодії з суб’єктів господарювання з клієнтами./The theses examine the main innovative decision-making technologies in the field of marketing, which are gaining increasing importance in the context of digital transformation. Particular attention is paid to key marketing technologies such as Artificial Intelligence (AI), Big Data, and marketing process automation. The impact of these innovative technologies on the effectiveness of advertising campaigns, as well as on the interaction process between businesses and clients, is analyzed.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectінноваційні рішенняuk_UA
dc.subjectinnovative solutionsuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectartificial intelligenceuk_UA
dc.subjectвеликі даніuk_UA
dc.subjectbig datauk_UA
dc.subjectавтоматизаціяuk_UA
dc.subjectautomationuk_UA
dc.titleТехнології прийняття інноваційних рішень в маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Молодь, наука, бізнес - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
молодь, наука, бізнес_2024-28-30.pdf521,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.