Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19331
Title: Технології прийняття інноваційних рішень в маркетингу
Authors: Черкасова Світлана, науковий керівник
Вєсєлов, В.
Keywords: маркетинг
marketing
інноваційні рішення
innovative solutions
штучний інтелект
artificial intelligence
великі дані
big data
автоматизація
automation
Issue Date: 2024
Citation: Вєсєлов В. Технології прийняття інноваційних рішень в маркетингу. Молодь, наука, бізнес : матеріали Всеукраїнської студ. інтернет-конф., (м. Миколаїв, 02-03 жовтня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 28-30.
Abstract: У тезах досліджено основні інноваційні технології прийняття управлінських рішень у сфері маркетингу, що набувають все більшого значення в умовах цифрової трансформації. Особливу увагу присвячено розгляду ключових маркетингових технологій, таких як штучний інтелект (AI), великі дані (Big Data) та автоматизація маркетингових процесів. Проаналізовано вплив цих інноваційних технологій на ефективність рекламних кампаній, а також на процес взаємодії з суб’єктів господарювання з клієнтами./The theses examine the main innovative decision-making technologies in the field of marketing, which are gaining increasing importance in the context of digital transformation. Particular attention is paid to key marketing technologies such as Artificial Intelligence (AI), Big Data, and marketing process automation. The impact of these innovative technologies on the effectiveness of advertising campaigns, as well as on the interaction process between businesses and clients, is analyzed.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19331
Appears in Collections:Молодь, наука, бізнес - 2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
молодь, наука, бізнес_2024-28-30.pdf521,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.