Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19461
Назва: Маркетингові стратегії сталого розвитку: аналіз компаній, які використовують принципи екологічності в Україні
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна, науковий керівник
Stamat, Viktoriia, scientific director
Дерешева, В. О.
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Дерешева В. О. Маркетингові стратегії сталого розвитку: аналіз компаній, які використовують принципи екологічності в Україні. Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін: збірник наукових праць VIІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Полтава, 31 жовтня 2024 р.) / Полтавський державний аграрний університет. Полтава : ПДАУ, 2024 С. 980-981.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19461
Розташовується у зібраннях:Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_ПДАУ_осінь_2024_ (1)-980-981.pdf497,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.