Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19561
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorДовгаль, Олена Валеріївна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorDovhal', Olena, scientific director;-
dc.contributor.authorЦеруш, К.-
dc.date.accessioned2024-12-24T09:58:56Z-
dc.date.available2024-12-24T09:58:56Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЦеруш К. Психологічні аспекти розвитку сучасного маркетингу: реальний ефект незаокруглених цін та несподівані прояви цього принципу. Молодь, наука, бізнес : матеріали Всеукраїнської студ. інтернет-конф., (м. Миколаїв, 02-03 жовтня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С 430-431.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19561-
dc.description.abstractНезаокруглені ціни виступають важливим елементом маркетингових стратегій, що активно використовуються для збільшення продажів і формування певного сприйняття продукту серед споживачів. У цій роботі досліджено психологічні аспекти впливу незаокруглених цін, а також їхній ефект на поведінку покупців. Проаналізовано різні випадки застосування незаокруглених цін у бізнесі та їхній вплив на прийняття рішень споживачами. Особлива увага приділена несподіваним ефектам, які проявляються у різних сегментах ринку. / Non-rounded prices are a key element in marketing strategies designed to increase sales and shape consumers' perception of products. This paper explores the psychological effects of non-rounded prices and their influence on consumer behavior. The study analyzes different applications of non-rounded pricing and its impact on decision-making. Special attention is paid to the unexpected effects that arise in various market segments.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectнезаокруглені ціниuk_UA
dc.subjectпсихологічний впливuk_UA
dc.subjectспоживацька поведінкаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectкогнітивні упередженняuk_UA
dc.subjectnon-rounded pricesuk_UA
dc.subjectpsychological impactuk_UA
dc.subjectconsumer behavioruk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectcognitive biasesuk_UA
dc.titleПсихологічні аспекти розвитку сучасного маркетингу: реальний ефект незаокруглених цін та несподівані прояви цього принципуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Молодь, наука, бізнес - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
молодь, наука, бізнес_2024-430-431.pdf613,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.