Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19561
Title: Психологічні аспекти розвитку сучасного маркетингу: реальний ефект незаокруглених цін та несподівані прояви цього принципу
Authors: Довгаль, Олена Валеріївна, науковий керівник
Dovhal', Olena, scientific director;
Церуш, К.
Keywords: незаокруглені ціни
психологічний вплив
споживацька поведінка
маркетинг
когнітивні упередження
non-rounded prices
psychological impact
consumer behavior
marketing
cognitive biases
Issue Date: 2024
Citation: Церуш К. Психологічні аспекти розвитку сучасного маркетингу: реальний ефект незаокруглених цін та несподівані прояви цього принципу. Молодь, наука, бізнес : матеріали Всеукраїнської студ. інтернет-конф., (м. Миколаїв, 02-03 жовтня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С 430-431.
Abstract: Незаокруглені ціни виступають важливим елементом маркетингових стратегій, що активно використовуються для збільшення продажів і формування певного сприйняття продукту серед споживачів. У цій роботі досліджено психологічні аспекти впливу незаокруглених цін, а також їхній ефект на поведінку покупців. Проаналізовано різні випадки застосування незаокруглених цін у бізнесі та їхній вплив на прийняття рішень споживачами. Особлива увага приділена несподіваним ефектам, які проявляються у різних сегментах ринку. / Non-rounded prices are a key element in marketing strategies designed to increase sales and shape consumers' perception of products. This paper explores the psychological effects of non-rounded prices and their influence on consumer behavior. The study analyzes different applications of non-rounded pricing and its impact on decision-making. Special attention is paid to the unexpected effects that arise in various market segments.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19561
Appears in Collections:Молодь, наука, бізнес - 2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
молодь, наука, бізнес_2024-430-431.pdf613,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.