Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19767
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorІзбаш, В. М.-
dc.date.accessioned2025-01-09T11:33:18Z-
dc.date.available2025-01-09T11:33:18Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСтамат В. М., Ізбаш В. М. Використання цифрових інструментів у маркетингу аграрних продуктів. Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : збірник матеріалів XXIІ міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 25-26 квітня 2024 р.). Одеса : ОНЕУ. 2024. С. 301-302.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19767-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleВикористання цифрових інструментів у маркетингу аграрних продуктівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
odesa-25-26-04-2024-298-299.pdf481,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.