Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19767
Назва: Використання цифрових інструментів у маркетингу аграрних продуктів
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Ізбаш, В. М.
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Стамат В. М., Ізбаш В. М. Використання цифрових інструментів у маркетингу аграрних продуктів. Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : збірник матеріалів XXIІ міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 25-26 квітня 2024 р.). Одеса : ОНЕУ. 2024. С. 301-302.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19767
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
odesa-25-26-04-2024-298-299.pdf481,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.