Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19795
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorРадько, Дмитро Русланович-
dc.date.accessioned2025-01-10T11:58:40Z-
dc.date.available2025-01-10T11:58:40Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСтамат В. М., Радько Д. Р. Розвиток аграрного маркетингу в Україні: проблеми та перспективи. Вдосконалення фінансово-кредитного механізму забезпечення інноваційного розвитку аграрного сектору економіки, сільських територій України, та країн V-4: збірник тез міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Дубляни, 02 червня 2022 р. Частина ІІ. Дубляни : ЛНУП, 2022. С. 193-196.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19795-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleРозвиток аграрного маркетингу в Україні: проблеми та перспективиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник тез Ч.2-194-197.pdf844,61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.