Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19795
Назва: Розвиток аграрного маркетингу в Україні: проблеми та перспективи
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Радько, Дмитро Русланович
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Стамат В. М., Радько Д. Р. Розвиток аграрного маркетингу в Україні: проблеми та перспективи. Вдосконалення фінансово-кредитного механізму забезпечення інноваційного розвитку аграрного сектору економіки, сільських територій України, та країн V-4: збірник тез міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Дубляни, 02 червня 2022 р. Частина ІІ. Дубляни : ЛНУП, 2022. С. 193-196.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19795
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник тез Ч.2-194-197.pdf844,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.