Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19801
Назва: Event-маркетинг у світі: проблеми та перспективи
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Каур, Т. О.
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Стамат В. М., Каур Т. О. Event-маркетинг у світі: проблеми та перспективи. Актуальні проблеми економіки, фінансів, обліку, менеджменту і права: теорія і практика: збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м. Житомир, 8 квітня 2023 року). Житомир: Центр фінансово-економічних наукових досліджень. 2023. С. 62-63.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19801
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_НА САЙТ Житомир квітень 2023-63-64.pdf252,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.