Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19882
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Побережець, Ганна Степанівна | - |
dc.contributor.author | Poberezhets, Hanna | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-16T09:27:59Z | - |
dc.date.available | 2025-01-16T09:27:59Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Побережець Г.С. Вплив глобалізації на методики викладання гуманітарних дисциплін у закладах вищої освіти. Розвиток українського села – основа аграрної реформи в Україні : матеріали Причорноморської регіональної науково-практичної конференції професорсько-викладацького складу (м. Миколаїв 17-19 квітня 2024 р.) / Обліково-фінансовий факультет. Миколаїв : МНАУ, 2024. С.49-52. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19882 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто вплив глобалізації на методики викладання гуманітарних дисциплін у закладах вищої освіти. Проаналізовано як позитивні, так і негативні аспекти цього впливу, включаючи можливості для розширення меж знань і міжкультурного обміну, а також виклики, пов'язані зі стандартизацією та збереженням академічної різноманітності. Досліджено, як глобалізація впливає на інтеграцію міжкультурної освіти в навчальні програми, використання цифрових технологій у навчанні, а також на розвиток міждисциплінарного підходу в гуманітарній освіті. Висвітлено, що викладачі та освітні установи повинні адаптувати свої методики та програми до глобального освітнього контексту, зберігаючи при цьому унікальність і глибину гуманітарних дисциплін. /This work examines the impact of globalization on the teaching methodologies of humanities disciplines in higher education institutions. It analyzes both the positive and negative aspects of this influence, including opportunities for expanding the boundaries of knowledge and intercultural exchange, as well as challenges associated with standardization and the preservation of academic diversity. The study explores how globalization affects the integration of intercultural education into curricula, the use of digital technologies in teaching, and the development of an interdisciplinary approach in humanities education. It highlights that educators and educational institutions must adapt their methodologies and programs to the global educational context while preserving the uniqueness and depth of humanities disciplines. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | глобалізація | uk_UA |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.subject | гуманітарні дисципліни | uk_UA |
dc.subject | міжкультурна освіта | uk_UA |
dc.subject | цифрові технології | uk_UA |
dc.subject | міждисциплінарний підхід | uk_UA |
dc.subject | стандартизація | uk_UA |
dc.subject | globalization | uk_UA |
dc.subject | higher education | uk_UA |
dc.subject | humanities disciplines | uk_UA |
dc.subject | intercultural education | uk_UA |
dc.subject | digital technologies | uk_UA |
dc.subject | interdisciplinary approach | uk_UA |
dc.subject | standardization | uk_UA |
dc.title | Вплив глобалізації на методики викладання гуманітарних дисциплін у закладах вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Розвиток українського села – основа аграрної реформи в Україні (Обліково-фінансовий факультет) - 2024 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
zbirnyk-tez-17-19.04.2024-49-52.pdf | 473,98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.