Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19882
Title: Вплив глобалізації на методики викладання гуманітарних дисциплін у закладах вищої освіти
Authors: Побережець, Ганна Степанівна
Poberezhets, Hanna
Keywords: глобалізація
вища освіта
гуманітарні дисципліни
міжкультурна освіта
цифрові технології
міждисциплінарний підхід
стандартизація
globalization
higher education
humanities disciplines
intercultural education
digital technologies
interdisciplinary approach
standardization
Issue Date: 2024
Citation: Побережець Г.С. Вплив глобалізації на методики викладання гуманітарних дисциплін у закладах вищої освіти. Розвиток українського села – основа аграрної реформи в Україні : матеріали Причорноморської регіональної науково-практичної конференції професорсько-викладацького складу (м. Миколаїв 17-19 квітня 2024 р.) / Обліково-фінансовий факультет. Миколаїв : МНАУ, 2024. С.49-52.
Abstract: Розглянуто вплив глобалізації на методики викладання гуманітарних дисциплін у закладах вищої освіти. Проаналізовано як позитивні, так і негативні аспекти цього впливу, включаючи можливості для розширення меж знань і міжкультурного обміну, а також виклики, пов'язані зі стандартизацією та збереженням академічної різноманітності. Досліджено, як глобалізація впливає на інтеграцію міжкультурної освіти в навчальні програми, використання цифрових технологій у навчанні, а також на розвиток міждисциплінарного підходу в гуманітарній освіті. Висвітлено, що викладачі та освітні установи повинні адаптувати свої методики та програми до глобального освітнього контексту, зберігаючи при цьому унікальність і глибину гуманітарних дисциплін. /This work examines the impact of globalization on the teaching methodologies of humanities disciplines in higher education institutions. It analyzes both the positive and negative aspects of this influence, including opportunities for expanding the boundaries of knowledge and intercultural exchange, as well as challenges associated with standardization and the preservation of academic diversity. The study explores how globalization affects the integration of intercultural education into curricula, the use of digital technologies in teaching, and the development of an interdisciplinary approach in humanities education. It highlights that educators and educational institutions must adapt their methodologies and programs to the global educational context while preserving the uniqueness and depth of humanities disciplines.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19882
Appears in Collections:Розвиток українського села – основа аграрної реформи в Україні (Обліково-фінансовий факультет) - 2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk-tez-17-19.04.2024-49-52.pdf473,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.