Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20000
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасько, Н.А.-
dc.date.accessioned2025-01-27T09:11:35Z-
dc.date.available2025-01-27T09:11:35Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationВасько Н.А. Альтернативи прямого маркетингу на українському ринку плодоовочевої продукції. Вісник аграрної науки Причорномор'я. 2005. Т.9. Вип. 2(30). С. 97-102.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20000-
dc.description.abstractРозглядаються деякі методи прямого маркетингу прийнятні для українського виробника плодоовочевої продукції та економічні умови їх впровадження, запропоновано прогресивні моделі продажу з досвіду провідних аграрних держав.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleАльтернативи прямого маркетингу на українському ринку плодоовочевої продукціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2005. - Вип. 2 (30).

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
UBSRAS_2005_Vol. 9, No. 2_-97-102.pdf236,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.