Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20000
Назва: Альтернативи прямого маркетингу на українському ринку плодоовочевої продукції
Автори: Васько, Н.А.
Дата публікації: 2005
Бібліографічний опис: Васько Н.А. Альтернативи прямого маркетингу на українському ринку плодоовочевої продукції. Вісник аграрної науки Причорномор'я. 2005. Т.9. Вип. 2(30). С. 97-102.
Короткий огляд (реферат): Розглядаються деякі методи прямого маркетингу прийнятні для українського виробника плодоовочевої продукції та економічні умови їх впровадження, запропоновано прогресивні моделі продажу з досвіду провідних аграрних держав.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20000
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2005. - Вип. 2 (30).

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
UBSRAS_2005_Vol. 9, No. 2_-97-102.pdf236,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.