Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20107
Title: Від роботи з молоддю до молодіжної участі в умовах децентралізації
Other Titles: From youth work to youth participation in decentralization
Authors: Курепін Вячеслав Миколайович, науковий керівник
Kurepin, Vyacheslav, scientific director
Піндера, Микола Володимирович
Pindera, Mykola
Keywords: децентралізація
об'єднання зусиль
виконавча влада
новий підхід
самоврядування
decentralization
joining forces
executive power
new approach
self-government
Issue Date: 2024
Citation: Піндера М. В. Від роботи з молоддю до молодіжної участі в умовах децентралізації. Розвиток територіальних громад: правові, економічні та соціальні аспекти : матеріали IV міжнар. наук.-практ. конф., (м. Миколаїв, 9 грудня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 346-349.
Abstract: В умовах децентралізації впровадження ефективної молодіжної політики можливе лише за умови об'єднання зусиль та координації діяльності органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та молодіжного руху. Для співпраці у цьому питанні необхідна модель молодіжної політики в умовах децентралізації, яка була би схвалено на всіх платформах взаємодії молоді з владою.
In the context of decentralization, the implementation of an effective youth policy is possible only if the executive authorities, local governments and the youth movement join forces and coordinate their activities. For cooperation in this matter, a model of youth policy in the context of decentralization is needed, which would be approved on all platforms of interaction between youth and the authorities.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20107
Appears in Collections:Розвиток територіальних громад: правові, економічні та соціальні аспекти - 2024
Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
347-350.pdf494,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.