Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2040
Title: Економіка виробництва і маркетинг молочних (м'ясних) продуктів
Authors: Коваленко, Ганна В’ячеславівна
Коваленко, Анна Вячеславовна
Kovalenko, Hanna
Альбещенко, Олексій Станіславович
Альбещенко, Алексей Станиславович
Albeschenko, Oleksiy
Keywords: економіка виробництва
маркетинг продуктів
виробництво молочних продуктів
виробництво м'ясних продуктів
методичні рекомендації
Issue Date: 2017
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Citation: Економіка виробництва і маркетинг молочних (м'ясних) продуктів [Електронний ресурс] : метод. реком. та завдання до практичних занять і самостійної роботи для здобувачів вищої освіти ступеня "магістр" спеціальності 204 "Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва" денної та заочної форми навчання / уклад. Г. В. Коваленко, О. С. Альбещенко. — Електрон. текст. дані. – Миколаїв : МНАУ, 2017. – 79 с.
Abstract: Питання розвитку різних галузей економіки України, в тому числі галузей з переробки сільськогосподарської продукції, на сучасному етапі мають особливу роль, так як Україна переходить від адміністративно- командної системи управління господарством до ринкової. Світовий досвід показує, що завжди перемагає та система, яка забезпечує якісно вищий рівень життя суспільства. Тому перевагу треба віддавати питанням економічного розвитку України.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2040
Appears in Collections:Методичні рекомендації (Факультет менеджменту)
Статті (Факультет менеджменту)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ekonomika_vyrobnytstva_i_marketynh_molochnykh_produktiv_2017.pdf511,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.