Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20619
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПисаренко, В. В.-
dc.contributor.authorPisarenko, V. V.-
dc.contributor.authorМаркова, О. В.-
dc.contributor.authorMarkova, O. V.-
dc.date.accessioned2025-02-17T13:40:43Z-
dc.date.available2025-02-17T13:40:43Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationПисаренко В. В., Маркова О. В. Аналіз ефективних маркетингових стратегій вітчизняних підприємств на ринку переробки плодоовочевої продукції. Вісник аграрної науки Причорномор'я. 2007. Вип. 2 (40). С. 93-96.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20619-
dc.description.abstractПроаналізовано маркетингові стратегії лідерів на ринку консервації плодоовочевої продукції, зокрема групи компаній "Верес" та ЗАТ "Чумак", виявлено основні фактори їхньої успішної діяльності на ринку. /Marketing strategies of market leaders of temporary closing-down fruit and vegetable production are analysed, particularly the company groups "Veres" and closed joint-stock company "Chumak". The main factors of their successful activity in the market are established.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleАналіз ефективних маркетингових стратегій вітчизняних підприємств на ринку переробки плодоовочевої продукціїuk_UA
dc.title.alternativeThe analysis of effective marketing strategies of domestic enterprises in the market of fruit and vegetable products processinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2007. - Вип. 2 (40).

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
UBSRAS_2007_40-93-96.pdf209,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.