Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20619
Назва: Аналіз ефективних маркетингових стратегій вітчизняних підприємств на ринку переробки плодоовочевої продукції
Інші назви: The analysis of effective marketing strategies of domestic enterprises in the market of fruit and vegetable products processing
Автори: Писаренко, В. В.
Pisarenko, V. V.
Маркова, О. В.
Markova, O. V.
Дата публікації: 2007
Бібліографічний опис: Писаренко В. В., Маркова О. В. Аналіз ефективних маркетингових стратегій вітчизняних підприємств на ринку переробки плодоовочевої продукції. Вісник аграрної науки Причорномор'я. 2007. Вип. 2 (40). С. 93-96.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано маркетингові стратегії лідерів на ринку консервації плодоовочевої продукції, зокрема групи компаній "Верес" та ЗАТ "Чумак", виявлено основні фактори їхньої успішної діяльності на ринку. /Marketing strategies of market leaders of temporary closing-down fruit and vegetable production are analysed, particularly the company groups "Veres" and closed joint-stock company "Chumak". The main factors of their successful activity in the market are established.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20619
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2007. - Вип. 2 (40).

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
UBSRAS_2007_40-93-96.pdf209,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.