Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20656
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГригоренко, В. В.-
dc.contributor.authorСухорукова, Анна Леонідівна-
dc.contributor.authorSukhorukova, Anna-
dc.date.accessioned2025-02-19T07:49:19Z-
dc.date.available2025-02-19T07:49:19Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citation6. Григоренко В. В., Сухорукова А. Л. Інтеграція менеджменту та маркетингу в стратегії сталого розвитку соціально-економічних систем: виклики та можливості. Браславські читання. Економіка ХХІ століття: національний та глобальний виміри : збірник матеріалів ІI міжнародної наукової-практичної конференції (м. Одеса, 6 листопада 2024 р.). Одеса, ОДАУ. 2024. С. 109-112.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20656-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleІнтеграція менеджменту та маркетингу в стратегії сталого розвитку соціально-економічних систем: виклики та можливостіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
109-112.pdf568,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.