Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20656
Назва: Інтеграція менеджменту та маркетингу в стратегії сталого розвитку соціально-економічних систем: виклики та можливості
Автори: Григоренко, В. В.
Сухорукова, Анна Леонідівна
Sukhorukova, Anna
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: 6. Григоренко В. В., Сухорукова А. Л. Інтеграція менеджменту та маркетингу в стратегії сталого розвитку соціально-економічних систем: виклики та можливості. Браславські читання. Економіка ХХІ століття: національний та глобальний виміри : збірник матеріалів ІI міжнародної наукової-практичної конференції (м. Одеса, 6 листопада 2024 р.). Одеса, ОДАУ. 2024. С. 109-112.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20656
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
109-112.pdf568,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.