Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20664
Назва: Роль штучного інтелекту в персоналізації туристичного досвіду
Автори: Макарова, А. В.
Сухорукова, Анна Леонідівна
Sukhorukova, Anna
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Макарова А. В., Сухорукова А. Л. Роль штучного інтелекту в персоналізації туристичного досвіду. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : збірник тез доповідей II міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 26-27 листопада 2024 р.). Ч. 2. Харків : НТУ «ХПІ», 2024. С. 232-234.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20664
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
232-234.pdf669,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.