Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20700
Title: Маркетингові дослідження ринку хлібобулочних виробів у контексті соціально–економічного розвитку сільських територій
Other Titles: Marketing research оn bakery products under conditions of countryside social and economic development
Authors: Сахацький, М.П.
Sahatsky, M.P.
Запша, Г.М.
Zapsha, G.M
Белевят, Оксана Анатоліївна
Belevyat, Oksana
Issue Date: 2007
Citation: Сахацький М.П., Запша Г.М., Белевят О.А. Маркетингові дослідження ринку хлібобулочних виробів у контексті соціально–економічного розвитку сільських територій. Вісник аграрної науки Причорномор'я. 2007. Вип. 3 (42). Т. 1 : Україна – сільське господарство – СОТ: теорія і практика : міжнар. наук.-практ. конф. (м. Миколаїв, 26-28 вересня 2007 р.). С. 162-167.
Abstract: У статті обґрунтовується об'єктивний характер посилення уваги маркетинговому дослідженню ринку хлібобулочних виробів сільських територій. Наводяться методичні положення щодо вивчення стану та перспектив розвитку конкретних товарів аграрного сектора економіки./The article deals with grounding the importance of marketing research on bakery products at the countryside. The methods of research and prospects of development of specific goods in the agrarian sector of economy have been considered.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20700
Appears in Collections:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2007. - Вип. 3 (42). - Т. 1 : Україна - сільське господарство - СОТ: теорія і практика : матеріали міжнар. наук.-практич. конференції (м. Миколаїв, 26-28 вересня 2007 р.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
UBlSRAS_2007_42_3_1-162-167.pdf306,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.