Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20700
Назва: Маркетингові дослідження ринку хлібобулочних виробів у контексті соціально–економічного розвитку сільських територій
Інші назви: Marketing research оn bakery products under conditions of countryside social and economic development
Автори: Сахацький, М.П.
Sahatsky, M.P.
Запша, Г.М.
Zapsha, G.M
Белевят, Оксана Анатоліївна
Belevyat, Oksana
Дата публікації: 2007
Бібліографічний опис: Сахацький М.П., Запша Г.М., Белевят О.А. Маркетингові дослідження ринку хлібобулочних виробів у контексті соціально–економічного розвитку сільських територій. Вісник аграрної науки Причорномор'я. 2007. Вип. 3 (42). Т. 1 : Україна – сільське господарство – СОТ: теорія і практика : міжнар. наук.-практ. конф. (м. Миколаїв, 26-28 вересня 2007 р.). С. 162-167.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовується об'єктивний характер посилення уваги маркетинговому дослідженню ринку хлібобулочних виробів сільських територій. Наводяться методичні положення щодо вивчення стану та перспектив розвитку конкретних товарів аграрного сектора економіки./The article deals with grounding the importance of marketing research on bakery products at the countryside. The methods of research and prospects of development of specific goods in the agrarian sector of economy have been considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20700
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2007. - Вип. 3 (42). - Т. 1 : Україна - сільське господарство - СОТ: теорія і практика : матеріали міжнар. наук.-практич. конференції (м. Миколаїв, 26-28 вересня 2007 р.)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
UBlSRAS_2007_42_3_1-162-167.pdf306,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.