Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20765
Title: Емоційний маркетинг як стратегічний інструмент формування територіального бренду
Authors: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Білоус, В. В.
Issue Date: 2025
Citation: Стамат В. М., Білоус В.В. Емоційний маркетинг як стратегічний інструмент формування територіального бренду. Економіка, облік, фінанси та управління: виклики сучасного інформаційного суспільства : збірник тез доповідей міжнар. наук.-практ. конф. (м. Дрогобич, 20 лютого 2025 року). Дрогобич : Центр фінансово-економічних наукових досліджень, 2025. С. 29-34.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20765
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29-34.pdf110,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.