Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21121
Title: Розробка цифрової маркетингової стратегії в умовах сталого розвитку
Authors: Стамат, Вікторія Михайлівна, науковий керівник
Stamat, Viktoriia, scientific director
Ковальова, А.
Issue Date: 2025
Citation: Ковальова А. Розробка цифрової маркетингової стратегії в умовах сталого розвитку. Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали VІІІ всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Полтава, 25 березня 2025 р.). Полтава : Полтавський державний аграрний університет, 2025. Ч. 2. С. 459-461.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21121
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
pdau_2_2025-459-461.pdf705,66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.