Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21314
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКурепін Вячеслав Миколайович, науковий керівник-
dc.contributor.advisorKurepin, Vyacheslav, scientific director-
dc.contributor.authorНауменко, Тетяна-
dc.contributor.authorNaumenko, Tatyana-
dc.date.accessioned2025-05-08T09:59:14Z-
dc.date.available2025-05-08T09:59:14Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationНауменко Т. Економіка та управління в сфері обслуговування. Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: формування національно-культурної ідентичності : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. м. Миколаїв, 24-25 квітня 2025 р. Миколаїв : Миколаївський національний аграрний університет, 2025. С. 26-28.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21314-
dc.description.abstractКлючовим сектором економіки для більшості розвинених країн є сфера обслуговування. Її значення постійно зростає, що зумовлено не лише внеском у створення робочих місць і генерацію валового внутрішнього продукту, а й впливом на якість життя населення. Ефективне управління цією галуззю, яке включає стратегічне планування, інноваційний підхід та орієнтацію на клієнта, робить її пріоритетною для розвитку економіки в цілому.uk_UA
dc.description.abstractThe key sector of the economy for most developed countries is the service sector. Its importance is constantly growing, which is due not only to its contribution to job creation and gross domestic product generation, but also to its impact on the quality of life of the population. Effective management of this industry, which includes strategic planning, an innovative approach and customer orientation, makes it a priority for the development of the economy as a whole.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectсфера обслуговуванняuk_UA
dc.subjectефективне управлінняuk_UA
dc.subjectінноваційний підхідuk_UA
dc.subjectекономікаuk_UA
dc.subjectконтроль якостіuk_UA
dc.subjectservice sectoruk_UA
dc.subjecteffective managementuk_UA
dc.subjectinnovative approachuk_UA
dc.subjecteconomyuk_UA
dc.subjectquality controluk_UA
dc.titleЕкономіка та управління в сфері обслуговуванняuk_UA
dc.title.alternativeEconomics and Management in the Service Sectoruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: формування національно-культурної ідентичності - 2025
Статті (Інженерно-енергетичний факультет)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025 збрник ГРС-28-30.pdf109,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.