Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21343
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМорозова, А.-
dc.date.accessioned2025-05-08T12:20:26Z-
dc.date.available2025-05-08T12:20:26Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМорозова А. Управління якістю послуг як фактор конкурентоспроможності підприємтсв. Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: формування національно-культурної ідентичності : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. м. Миколаїв, 24-25 квітня 2025 р. Миколаїв : Миколаївський національний аграрний університет, 2025. С. 39-40.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21343-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleУправління якістю послуг як фактор конкурентоспроможності підприємтсвuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку - 2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025 збрник ГРС-39-40.pdf142,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.