Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21393
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШикіна, О.В., науковий керівник-
dc.contributor.authorСуханова, С.-
dc.date.accessioned2025-05-14T08:16:49Z-
dc.date.available2025-05-14T08:16:49Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСуханова С. Аналіз відгуків туристів у готельній мережі HYATT. Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: формування національно-культурної ідентичності : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, м. Миколаїв, 24-25 квітня 2025 р. Миколаїв : Миколаївський національний аграрний університет, 2025. С. 67-69.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21393-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleАналіз відгуків туристів у готельній мережі HYATTuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: формування національно-культурної ідентичності - 2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025 збрник ГРС-67-69.pdf149,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.