Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21425
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШикіна, О.В., науковий керівник-
dc.contributor.authorХарламова, В.-
dc.date.accessioned2025-05-14T10:36:27Z-
dc.date.available2025-05-14T10:36:27Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationХарламова В. Інноваційні підходи та рекомендації щодо вдосконалення системи обслуговування туристів у ботелях. Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: формування національно-культурної ідентичності : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, м. Миколаїв, 24-25 квітня 2025 р. Миколаїв : Миколаївський національний аграрний університет, 2025. С. 154-156.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21425-
dc.titleІнноваційні підходи та рекомендації щодо вдосконалення системи обслуговування туристів у ботеляхuk_UA
Розташовується у зібраннях:Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: формування національно-культурної ідентичності - 2025
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025 збрник ГРС-154-156.pdf158,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.