Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21505
Назва: Формування та реалізації стратегії розвитку підприємств
Автори: Олійник Тетяна Георгіївна, науковий керівник
Oleynik Tatyana, scientific director
Пешкова, Б.
Ключові слова: конкуренція
зовнішнє середовище
внутрішнє середовище
стратегія підприємства
розвиток
управління
competition
external environment
internal environment
enterprise strategy
development
management
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Пешкова Б. Формування та реалізації стратегії розвитку підприємств. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : збірник тез науково-теоретичної 37-ї студентської конференції (м. Миколаїв, 18-20 березня 2025 р.) / Факультет менеджменту. Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 274-277.
Короткий огляд (реферат): Відсутність чітко сформованої та ефективно реалізованої стратегії розвитку може призвести до втрати конкурентних переваг, неефективного використання ресурсів та, зрештою, до стагнації або банкрутства підприємства.
-
The lack of a clearly formulated and effectively implemented development strategy can lead to the loss of competitive advantages, inefficient use of resources and, ultimately, to stagnation or bankruptcy of the enterprise
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21505
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ
Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
umrak-menedzh-2025-274-277.pdf311,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.