Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2163
Title: Інтенсивне вивчення англійської мови у вищих навчальних закладах
Интенсивное изучение английского языка в высших учебных заведениях
Intensive Study of English Language in Higher Education
Authors: Тішечкіна, Катерина Вікторівна
Тишечкина, Екатерина Викторовна
Tishechkina, Kateryna
Keywords: критерії відбору
тематичний та ситуативний підходи
лексика
лексична одиниця
комунікативність
критерии отбора
лексическая единица
коммуникативность
selection criteria
thematic and situational approaches
vocabulary
lexical unit
communication
Issue Date: 2017
Citation: Тішечкіна К. В. Intensive Study of English Language in Higher Education. / К. В. Тішечкіна // Молодий вчений : науковий журнал. – 2017 – № 4.1 (44.1) – С. 53-56.
Abstract: Стаття присвячена питанням навчання лексиці англійської мови в немовних вузах. Розглянуто критерії відбору лексичного матеріалу, засоби та прийоми, що використовуються під час навчання іншомовній лексиці. Звернуто увагу на функціональний, тематичний та ситуативний прийоми. У роботі розглянуто співвідношення активної, пасивної та багатозначної лексики.
Статья посвящена вопросам обучения лексике английского языка в нефилологических вузах. Рассмотрено критерии отбора лексического материала, способы и приемы, используемые во время обучения иностранной лексике. Обращено внимание на функциональные, тематические и ситуативные приемы. В работе рассмотрено соотношение активной, пассивной и многозначной лексики.
This paper focuses on learning English vocabulary in non-philological universities. The criteria for selection of lexical material have been considered in our work. Attention is paid to the functional, thematic and situational techniques. This article examines the ratio of active, passive and multiple-language.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2163
Appears in Collections:Статті (Факультет культури і виховання)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тішечкіна_стаття2017.pdf172,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.