Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2173
Title: Використання міждисциплінарної інтеграції у формуванні іншомовної професійної компетентності студентів аграрного профілю
The use of interdisciplinary integration in the formation of foreign language professional competence of students of agrarian specialization
Использование междисциплинарной интеграции в формировании иноязычной профессиональной компетентности студентов аграрного профиля
Authors: Ганніченко, Тетяна Анатоліївна
Жебко, Олександр Олегович
Ганниченко, Татьяна Анатольевна
Жебко, Александр Олегович
Gannichenko, Tetyana
Zhebko, Oleksandr
Keywords: міждисциплінарна інтеграція
компетентність
професійна комунікативна компетентність
іншомовна професійна компетентність
міждисциплінарні зв’язки
междисциплинарная интеграция
компетентность
профессиональная коммуникативная компетентность
иноязычная профессиональная компетентность
междисциплинарные связи
interdisciplinary integration
competence
professional communicative competence
foreign language professional competence
interdisciplinary relations
Issue Date: 2017
Citation: Ганніченко Т. А. Використання міждисциплінарної інтеграції у формуванні іншомовної професійної компетентності студентів аграрного профілю / Т. А. Ганніченко, О. О. Жебко // Молодий вчений: Current Trends of the Philological Education Development in the Context Of European Integration. – Херсон : ТОВ «Видавничий дім «Гельветика», 2017. – № 4.1 (44.1) – С. 5-9.
Abstract: У статті розглянута міждисциплінарна інтеграція, в реалізації якої, головною цільовою настановою є іншомовна професійна компетентність, сформована в ході навчання. Знання іноземної мови та вміння вирішувати професійні завдання її засобами є метою професійної комунікативної освіти студентів аграрного профілю. Схарактеризовано «іншомовну комунікативну компетентність» як ключове поняття в проведеному дослідженні. Проаналізовано міждисциплінарні зв’язки іноземної мови та профільних дисциплін в аспекті компетентнісного підходу.
This article describes the interdisciplinary integration and the foreign language professional competence formed during education, which constitute the main targets of this method realization. The knowledge of foreign language and the ability to solve professional problems using its means are goals of special communicative education of students-agrarians. A description of “foreign language professional competence” is given as a key one in the study. The interdisciplinary relations of foreign language and special subjects in the aspect of competence-based approach are also analyzed in the article.
В статье рассмотрена междисциплинарная интеграция, в реализации которой, главной целевой установкой является иноязычная профессиональная компетентность, формируемая в ходе обучения. Знание иностранного языка и умение решать профессиональные задачи его средствами является целью профессионального коммуникативного образования студентов-аграриев. Охарактеризована «иноязычная коммуникативная компетентность» как ключевое понятие в проводимом исследовании. Проанализированы междисциплинарные связи иностранного языка и профильных дисциплин в аспекте компетентностного подхода.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2173
Appears in Collections:Статті (Факультет культури і виховання)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ганніченко ст 1 2017.pdf161,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.