Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21775
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вахоніна, Лариса Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Vakhonina, Larisa | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-05T08:34:01Z | - |
dc.date.available | 2025-06-05T08:34:01Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Вахоніна Л. В. Інтеграція віртуальної реальності у навчальний процес з фізики: перспективи для електроенергетики. Продовольча безпека України в умовах післявоєнного відновлення: глобальні та національні виміри. Міжнародний форум : доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 28-30 травня 2025 р.) / Міністерство освіти і науки України ; Миколаївський національний аграрний університет. Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 327-328. DOI: https://doi.org/10.31521/978-617-7149-86-5-109 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21775 | - |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.31521/978-617-7149-86-5-109 | - |
dc.description.abstract | Сучасні методи викладання фізики у вищій освіті потребують оновлення, зокрема шляхом інтеграції віртуальної реальності (VR) для створення інтерактивного та доступного навчального середовища. Фізика є фундаментальною дисципліною для підготовки спеціалістів у галузі електроенергетики, тому її викладання має базуватися не лише на теоретичних аспектах, а й на практичних дослідженнях фізичних явищ. У роботі розглядаються методи впровадження VR-симуляцій у навчання фізики, їх вплив на ефективність засвоєння матеріалу, а також перспективи подальшого розвитку цифрових навчальних технологій у STEM-освіті. | uk_UA |
dc.description.abstract | - | - |
dc.description.abstract | Modern methods of teaching physics in higher education need to be updated, in particular by integrating virtual reality (VR) to create an interactive and accessible learning environment. Physics is a fundamental discipline for training specialists in the field of electrical engineering, therefore its teaching should be based not only on theoretical aspects, but also on practical research of physical phenomena. The paper considers methods of implementing VR simulations in physics teaching, their impact on the effectiveness of material learning, as well as prospects for further development of digital educational technologies in STEM education. | - |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | VR-технології | uk_UA |
dc.subject | STEM-освіта | uk_UA |
dc.subject | фізика | uk_UA |
dc.subject | електроенергетика | uk_UA |
dc.subject | 3D-моделювання | uk_UA |
dc.subject | цифрове навчання | uk_UA |
dc.subject | VR technologies | uk_UA |
dc.subject | STEM education | uk_UA |
dc.subject | physics | uk_UA |
dc.subject | electrical engineering | uk_UA |
dc.subject | 3D modeling | uk_UA |
dc.subject | digital learning | uk_UA |
dc.title | Інтеграція віртуальної реальності у навчальний процес з фізики: перспективи для електроенергетики | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Продовольча безпека України в умовах війни і післявоєнного відновлення: глобальні та національні виміри. Міжнародний форум - 2025 Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
forum-2025-327-328.pdf | 503,61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.