Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21775
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВахоніна, Лариса Володимирівна-
dc.contributor.authorVakhonina, Larisa-
dc.date.accessioned2025-06-05T08:34:01Z-
dc.date.available2025-06-05T08:34:01Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationВахоніна Л. В. Інтеграція віртуальної реальності у навчальний процес з фізики: перспективи для електроенергетики. Продовольча безпека України в умовах післявоєнного відновлення: глобальні та національні виміри. Міжнародний форум : доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 28-30 травня 2025 р.) / Міністерство освіти і науки України ; Миколаївський національний аграрний університет. Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 327-328. DOI: https://doi.org/10.31521/978-617-7149-86-5-109uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21775-
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.31521/978-617-7149-86-5-109-
dc.description.abstractСучасні методи викладання фізики у вищій освіті потребують оновлення, зокрема шляхом інтеграції віртуальної реальності (VR) для створення інтерактивного та доступного навчального середовища. Фізика є фундаментальною дисципліною для підготовки спеціалістів у галузі електроенергетики, тому її викладання має базуватися не лише на теоретичних аспектах, а й на практичних дослідженнях фізичних явищ. У роботі розглядаються методи впровадження VR-симуляцій у навчання фізики, їх вплив на ефективність засвоєння матеріалу, а також перспективи подальшого розвитку цифрових навчальних технологій у STEM-освіті.uk_UA
dc.description.abstract--
dc.description.abstractModern methods of teaching physics in higher education need to be updated, in particular by integrating virtual reality (VR) to create an interactive and accessible learning environment. Physics is a fundamental discipline for training specialists in the field of electrical engineering, therefore its teaching should be based not only on theoretical aspects, but also on practical research of physical phenomena. The paper considers methods of implementing VR simulations in physics teaching, their impact on the effectiveness of material learning, as well as prospects for further development of digital educational technologies in STEM education.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectVR-технологіїuk_UA
dc.subjectSTEM-освітаuk_UA
dc.subjectфізикаuk_UA
dc.subjectелектроенергетикаuk_UA
dc.subject3D-моделюванняuk_UA
dc.subjectцифрове навчанняuk_UA
dc.subjectVR technologiesuk_UA
dc.subjectSTEM educationuk_UA
dc.subjectphysicsuk_UA
dc.subjectelectrical engineeringuk_UA
dc.subject3D modelinguk_UA
dc.subjectdigital learninguk_UA
dc.titleІнтеграція віртуальної реальності у навчальний процес з фізики: перспективи для електроенергетикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Продовольча безпека України в умовах війни і післявоєнного відновлення: глобальні та національні виміри. Міжнародний форум - 2025
Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
forum-2025-327-328.pdf503,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.