Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21775
Title: Інтеграція віртуальної реальності у навчальний процес з фізики: перспективи для електроенергетики
Authors: Вахоніна, Лариса Володимирівна
Vakhonina, Larisa
Keywords: VR-технології
STEM-освіта
фізика
електроенергетика
3D-моделювання
цифрове навчання
VR technologies
STEM education
physics
electrical engineering
3D modeling
digital learning
Issue Date: 2025
Citation: Вахоніна Л. В. Інтеграція віртуальної реальності у навчальний процес з фізики: перспективи для електроенергетики. Продовольча безпека України в умовах післявоєнного відновлення: глобальні та національні виміри. Міжнародний форум : доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 28-30 травня 2025 р.) / Міністерство освіти і науки України ; Миколаївський національний аграрний університет. Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 327-328. DOI: https://doi.org/10.31521/978-617-7149-86-5-109
Abstract: Сучасні методи викладання фізики у вищій освіті потребують оновлення, зокрема шляхом інтеграції віртуальної реальності (VR) для створення інтерактивного та доступного навчального середовища. Фізика є фундаментальною дисципліною для підготовки спеціалістів у галузі електроенергетики, тому її викладання має базуватися не лише на теоретичних аспектах, а й на практичних дослідженнях фізичних явищ. У роботі розглядаються методи впровадження VR-симуляцій у навчання фізики, їх вплив на ефективність засвоєння матеріалу, а також перспективи подальшого розвитку цифрових навчальних технологій у STEM-освіті.
-
Modern methods of teaching physics in higher education need to be updated, in particular by integrating virtual reality (VR) to create an interactive and accessible learning environment. Physics is a fundamental discipline for training specialists in the field of electrical engineering, therefore its teaching should be based not only on theoretical aspects, but also on practical research of physical phenomena. The paper considers methods of implementing VR simulations in physics teaching, their impact on the effectiveness of material learning, as well as prospects for further development of digital educational technologies in STEM education.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21775
https://doi.org/10.31521/978-617-7149-86-5-109
Appears in Collections:Продовольча безпека України в умовах війни і післявоєнного відновлення: глобальні та національні виміри. Міжнародний форум - 2025
Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
forum-2025-327-328.pdf503,61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.