Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21802
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтавинський, Андрій Андрійович-
dc.contributor.authorStavinskiy, Andrey-
dc.date.accessioned2025-06-06T08:18:35Z-
dc.date.available2025-06-06T08:18:35Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСтавинський А. А. Інженерна освіта як ресурс для забезпечення технологічної незалежності продовольчого сектору. Продовольча безпека України в умовах післявоєнного відновлення: глобальні та національні виміри. Міжнародний форум : доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 28-30 травня 2025 р.) / Міністерство освіти і науки України ; Миколаївський національний аграрний університет. Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 381-383. DOI: https://doi.org/10.31521/978-617-7149-86-5-128uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21802-
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.31521/978-617-7149-86-5-128-
dc.description.abstractУ роботі обґрунтовано доцільність оновлення змісту інженерної освіти шляхом впровадження інноваційних складових до змісту навчальних дисциплін, зокрема до курсу «Технологія наукових досліджень». Сформульовано концепцію доповнення навчальних курсів елементами проектного синтезу, евристичних методів технічної творчості та прикладної оптимізації. Показано, що інтеграція цих елементів дозволяє ефективніше формувати у студентів здатність до створення інноваційних технічних об’єктів, що відповідають сучасним вимогам ринку та енергоефективності. Наведено приклади використання структурно-параметричної оптимізації для проєктування електромеханічних систем.uk_UA
dc.description.abstract--
dc.description.abstractThe paper substantiates the feasibility of updating the content of engineering education by introducing innovative components into the content of academic disciplines, in particular into the course "Technology of Scientific Research". The concept of supplementing educational courses with elements of project synthesis, heuristic methods of technical creativity and applied optimization is formulated. It is shown that the integration of these elements allows students to more effectively form the ability to create innovative technical objects that meet modern market requirements and energy efficiency. Examples of the use of structural-parametric optimization for the design of electromechanical systems are given.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectінженерна освітаuk_UA
dc.subjectпроектний синтезuk_UA
dc.subjectевристичні прийомиuk_UA
dc.subjectоптимізаціяuk_UA
dc.subjectтехнічна творчістьuk_UA
dc.subjectенергозбереженняuk_UA
dc.subjectелектромеханікаuk_UA
dc.subjectengineering educationuk_UA
dc.subjectproject synthesisuk_UA
dc.subjectheuristic methodsuk_UA
dc.subjectoptimizationuk_UA
dc.subjecttechnical creativityuk_UA
dc.subjectenergy savinguk_UA
dc.subjectelectromechanicsuk_UA
dc.titleІнженерна освіта як ресурс для забезпечення технологічної незалежності продовольчого секторуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Продовольча безпека України в умовах війни і післявоєнного відновлення: глобальні та національні виміри. Міжнародний форум - 2025
Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
forum-2025-381-383.pdf510,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.