Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2183
Title: | Менеджмент |
Authors: | Каращук, Лариса Миколаївна Каращук, Лариса Николаевна Karashchuk, Larisa |
Keywords: | Конкретні ситуації Форми взаємодії Стратегічне управління Стратегічне планування оцінка стратегії реалізація стратегії Мотивація працівників |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Миколаївський національний аграрний університет |
Citation: | Менеджмент [Електронний ресурс] : метод. реком. для аудиторної роботи з ситуаційного аналізу для здобувачів вищої освіти ступеня "Бакалавр" спеціальностей 073 "Менеджмент", 074 "Публічне управління та адміністрування", 072 "Фінанси, банківська справа та страхування", 071 "Облік / уклад. Л. М. Каращук. - Електрон. текст. дані. - Миколаїв : МНАУ, 2017. - 58 с. |
Abstract: | Менеджмент – це практична дисципліна. У менеджменті, на відміну від «класичних» природничих наук, немає довічних законів. У менеджменті є теорії та концепції, які є нічим іншим, як відображенням суспільного досвіду управління. І якщо наступає час, коли теорія не підтверджується практикою, то йде теорія, як така, що не відповідає реаліям. Тому, у навчанні менеджменту дуже важливий, з позицій практики, доказовий бік пізнання проблем, що існують, та шляхів іх вирішення. Методичні рекомендації, які пропонуються студентам саме і є тим природнім продовженням теорій та концепцій, які розглядаються у курсі лекцій з дисципліни, які, як сподівається автор, допоможуть здобувачам вищої освіти, що вивчають цю дисципліну, поєднати теорію з практикою й вийти на якісно інший рівень засвоєння матеріалу. Навчання менеджменту за допомогою методу конкретних ситуацій займає основне місце у методиці викладання менеджменту у зразкових західних вищих навчальних закладах. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2183 |
Appears in Collections: | Методичні рекомендації (Факультет менеджменту) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Menedzhment_audytorna_robota.pdf | 671,64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.